almiisen

Alla inlägg under april 2012

Sry

Av Alma - 26 april 2012 10:56

Sry att jag nt var inne på bloggen ett tag har varit upptagen men aa.. är i skolan nu och vi ska börja lektionen nu så bye:)

Av Alma - 23 april 2012 20:23

inget att göra har hafft en tråkig dag :/

Av Alma - 23 april 2012 19:37

Hej just nu pluggar jag och tråkar.. kommer nt hinna vara inne på msp:( Pallar nt plugga!

Gå gärna in på tudiie.bloggplatsen.se bloggen är jätte bra och jag rekomenderar den!

hon som har gjort bloggen heter Tudy star på msp!

Det var det.. 

Hoppas jag hinner logga in imorgon på msp eller bloggen:)

Hejdå ses..  

Av Alma - 22 april 2012 15:24

Just nu e jag inne på msp.. har inget att göra gjorde läxan precis..

Jag har inget att skriva idag. idag ska jag skriva om killar på de här.. inlägget innan var det 1 kille med men nu 

blir det nog alla killar eller en tjej!

Dagens sötaste NANI 730

Dagens coolaste 50 cent 124

Dagens inte så finaste danny12345!!

Dagens finaste brun-55

Dagens tema freddan01

Dagens snyggaste theo jö

Det var typ de! de är mina vänner på msp

juste.. theo jö och NANI 730 kolla deras filmer då blir de nog jätte glada:)  

Av Alma - 22 april 2012 15:24

Just nu e jag inne på msp.. har inget att göra gjorde läxan precis..

Jag har inget att skriva idag. idag ska jag skriva om killar på de här.. inlägget innan var det 1 kille med men nu 

blir det nog alla killar eller en tjej!

Dagens sötaste NANI 730

Dagens coolaste 50 cent 124

Dagens inte så finaste danny12345!!

Dagens finaste brun-55

Dagens tema freddan01

Dagens snyggaste theo jö

Det var typ de! de är mina vänner på msp

juste.. theo jö och NANI 730 kolla deras filmer då blir de nog jätte glada:)  

Av Alma - 21 april 2012 12:25

Hej!

Anda inlägget.. jag har gjort en ny artbook på msp så kolla gärna om du har tid!

Jag gör faktiskt ingenting! Ni kan gärna fråga

min frågor så kommer jag svara på de!

Har ingenting att skriva just nu men det var de

tror jag.. juste ska till mormor sen!!

Dagens sötaste sos44

Dagens coolaste Niccoline98

Dagens inte så finaste hockey vch

Dagens finaste :.Converse:.

Dagens tema ghost<<333

Dagens snyggaste Coola Kesha 99

Det var typ de! de är mina vänner på msp

juste.. bloggen kommer nog mest handla om msp!    


Av Alma - 20 april 2012 17:34

Hej! 

Jag heter Alma och min blogg kommer handla om livet och kanske andra saker

Jag tror nt jag kommer lägga upp bilder men vi får se 

Detta va då mitt första inlägg!

så det var klart så och en till sak jag kommer skriva också om mina kompisar!

Aja det var det! Jag hoppas någon kommer kolla min blogg! Bli gärna vän med mig

på moviestarplanet! mmmm... Det  var allt tror jag.. jag kanske nt kommer va inne

hela tiden eller kanske nt på en dag men kommer troligtvis kommer jag försöka logga

in så mkt som möjligt!

Det var allt på mitt första inlägg! 

kram almiis!  

Hejdå  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen
till min blogg!
Här skriver jag om allt möjligt, hehe ;)

Klockan?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är jätte bra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är jätte Dålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Puppy 12

Alma

Pinky Design Pointer

 

dator


Ovido - Quiz & Flashcards