almiisen

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

sjuk

Av Alma - 16 december 2012 11:38

Hej hej, ja va typ sjuk igår,förrigår och lite idag :(
igår va ja i sängen till typ klockan 13:30 :$ hehe men ja, så e det när jag är sjuk.
Emm, nu när jag e sjuk så har ja kollat på PewDiePie som spelar bra, och för er som inte vet vem de e så har han en kanal där han filmar hur han spelar olika spel och han tjänar mycket penga för det han gör. Han bor i Sverigen med sin flickvän och han pratar engelska i sina videos. I fredags hade ja ingen röst, viskade å allt sn senare på kvällen kolla ja på Saw själv vardagsrummet, va lite läskigt men men. Jag e inne på msp typ 1 gång i veckan för ja hinner inte annars me läxorna. Ibland gillar ja min skola men ibland inte men nu gillar ja absolut inte för att vi har 5 läxor till sissta veckan. Aja ska pynta granen nue, hejdå tack alla ni som läser:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma - 27 april 2013 19:16


 

Av Alma - 9 mars 2013 18:46

NÄMEN TJENARE GUBBS 8D Ehm.. vne va ja ska säga.. elr jo.. De va ett tag sen jag bloggade.. faktiskt x) Och ehm.. ja vill förlåta er.. nemen sry att ja nt bloggat och aa, vet att ingen läser bloggen men aa..   Nu ere så att de e nationella pr...

Av Alma - 19 februari 2013 16:56

Hej hej bloggen! Checka in min nya bild på instagraam. Det är typ "1 Like 1 sittup. 1 kommentar 10sittups" Gör det bara värre för mig att säga till er men jag är snäll mot mina "läsare". Ska på friidrott om ungefär 1 timme, där ska jag göra alla min...

Av Alma - 19 februari 2013 07:03

Hej hej bloggen! Har inte bloggat på typ 100 år mene.. A Har precis vaknat åvär typ dö trött. Ska försöka göra mer inlägg ?...

Av Alma - 8 februari 2013 11:24

Hej alla. Vet dålig uppdatering men ah. Kollar på Ted med klaasseeeen opp opp oppan ne men aah... ska typ dra nu op opp Ses senareee Igga förra inlägget...

Presentation


Hej och välkommen
till min blogg!
Här skriver jag om allt möjligt, hehe ;)

Klockan?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är jätte bra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är jätte Dålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Puppy 12

Alma

Pinky Design Pointer

 

dator


Ovido - Quiz & Flashcards