almiisen

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alma - 28 augusti 2012 17:04

Hej mina fina besökare:) Som ni vet så handlar min blogg om MsP. Men jag har ju slutat på MsP så det blir inge bloggande om det  

Så ni vet asså när jag gjort inlägg så har jag mest lagt upp bilder på några loppisar och sånt men det e för jag vill ha några saker från gratis loppisar och då stryker jag bara över det jag vill ha isstället för att skriva vad jag vill ha för det finns typ ingen siffra :/

Nu kommer jag mest skriva om livet för jag har slutat nu på min Irl blogg, har nt raderat den för jag vill typ ha kvar den -.- 

Aja vill nt blogga om det så mkt:/ Så jaa det blir mer bloggande om IRL!!

Ska snart till Friidrotten Yippi första gången efter Sommaren:) Ojoj måste sticka snart he he...

Iaf kommer lägga upp någon bild för skojs skull och göra väll ngt.. på min irl blogg hade jag en video men den var tråkig + att jag hade VÄLDIGT konstig röst!! Hörde det när jag la upp den, sen ville jag nt ta bort den för nån kke missade att se den så JAA!!

Det var allt jag ville säga I think men vi får väll ses ngn annan gång :D 

såå.. Hejdå:)

Av Alma - 26 augusti 2012 18:32

Hääj lana... heär kommer bilden på din loppis som du kke känner igen;) De jag har trykit över det vill jag haaa!!!



 







pssst... Säg till om ngt av det e Vip!

Av Alma - 26 augusti 2012 11:36

  


De här sakerna vill jag ha de som jag typ röd/rosa färg på:)

Hoppas jag får ngt av det kram:)





Av Alma - 14 augusti 2012 11:22

hej, ville typ bara säga det och några saker till;)
Om ni har sett mig med annerlunda kläder elr att jag skriver på något annat sätt (på msp). Vill bara säga att det nt är jag som är inne alltid Alma loggade in på min gubbe varje dag och ibland kunde det ha varit jag som chattat med någon;) Shoppade igår (irl) köpte en fin väska som är svart och brun som är väldigt dyr och den är äkta;) Märket heter:JIMMY CHOO.
Ska dra nu, Hääjdå<'333

Presentation


Hej och välkommen
till min blogg!
Här skriver jag om allt möjligt, hehe ;)

Klockan?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är jätte bra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är jätte Dålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Puppy 12

Alma

Pinky Design Pointer

 

dator


Ovido - Quiz & Flashcards