almiisen

Alla inlägg under november 2012

Av Alma - 27 november 2012 15:26

Hej hej, kom hem för 30 minuter sen D: Har ni saknat mig? Lol.. Blev klar idag me mitt gosedjur på syslöjden :D blev stolt och aa. Igår hade vi 3 vikarier. Alla va sjuka. Men saken som ja sydde ska föreställa Barba Pappa, det ser ni på bilden där nere :) Bloggar från mobilen nu och måste gå, hejdå:* :*<33

Av Alma - 25 november 2012 19:55

Har gått på bio som ja sa igår och jag kom in :D. Efter den shoppade ja lite å åkte hem. Vi väntade på gäster och nu har de äntligen kommit :) Iaf de har 2 barn båda e 2-4 år och jätte söta, en pojke och en flicka. Pojken sover och flickan leker med mina leksaker (som jag lekte med för 3 år sedan..) Å de har tagit me sig nån film så jag kollar me henne xD. Ska gå nu känner för att kolla på instagram och kik =) missat rätt mycke hehe,emm om ni har instagram så följ mig gärna, ja heter almiis12 och där ser ni en bild på min skugga :) Sen på kik heter jag: izzai ni får gärna chatta me mig där, för er som inte vet vad kik är så är det typ ett program där man chattar gratis. Man kan skicka bilder,video och chatta. Har typ jätte tråkigt så chatta me mej! Äeh ska gå men följ gärna å chatta me maij =) hejdå mina underbaraste läsare<3

Av Alma - 24 november 2012 22:15

Hej hej, vaknade klockan halv elva idag :D. Har ja pluggat SO typ hela dagen :( är trött,ska gå och lägga mig nu. Imorgon ska ja upp lite tidigt ska kolla på breaking dawn me Alma och det är 15-årsgräns men vi kommer försöka komma in genom att ha myck smin och högklackar xD. Ja det är typ va ja ska gör imorgon sen kommer ja nog plugga NV/NO. Det är typ va ja har gjort idag å vad ja ska göra imorgon ;) strunta i mitt hubba bubba längst upp på bilden och tjejen ja rita, ritade ja när det va jätte mörkt i klassrummet så igga den =) Aja, det var typ det ja ville säga, herrå<3

Av Alma - 22 november 2012 16:59

Tjennare, ja ska börja blogga igen :D
Emm, jag kommer nog skriva typ vad jag gör just då och va ja har gjort den dagen å så kanske ja lägger upp nån bild på min läxa inte för att det är aå intressant mene.. Eller så lägger ja upp något annat:) Just nu sitter ja i soffan hos min mormor och typ pluggar. Loggar lite in på andra bloggar för att se va som har hänt, hehe. Under tiden som ja inte bloggat så har jag typ pluggat till prov,förhör eller något liknande. Jag har inte så mycket mer att säga men jag kommer logga in ibland och skriva lite ;) Och somsagt jag kommer logga in när ja har tid för ja har 3 prov varje vecka så ja..
Men vi ses i nästa inlägg :*

Av Alma - 1 november 2012 19:34

hejhej..


   Tryck där och sen skriver du in Skärmklippvertyget. Sen ska den typ se ut som en blå sax typ, haha.

Den kan man använda när man vill ha bättre bilder eller nåt sånt :)

Presentation


Hej och välkommen
till min blogg!
Här skriver jag om allt möjligt, hehe ;)

Klockan?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är jätte bra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är jätte Dålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Puppy 12

Alma

Pinky Design Pointer

 

dator


Ovido - Quiz & Flashcards