almiisen

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Alma - 30 juli 2012 14:07

Hallojsan bloggen;)

Jag åker ju bort imorgon och jag tror att en tjej kommer gästblogga på min blogg då men jag e inte så säker för hon svarar inte på kik!! Men troligtvis är deet Miioohh (Miostar) När jag kommer Tillbax då kommer jag göra 1 elr 2 inlägg och lägga upp några bilder:) Föresten, När skolan börjar kommer jag inte kunna blogga på jätte länge för i 5:an så hade jag typ 8 läxor sammanlagt (alltså om man räknar ihop allt och det som inte e med skolan) och plusar man det så kommer jag få 16 läxor på 1 vecka så ja jag kanske inte kommer kunna blogga så jätte mycket. Jag vet att jag inte har bloggat så mycket heller på sissta tiden men deet är för jag har en annan blogg och den är jag mycket mer aktiv på :/ Så ja det är därför jag inte bloggat så mycket på den här:) *Min andra blogg heter AlmassLife.bloggplatsen.se och den handlar bara om mitt liv och vad som  rör mig livet som m´ni kanske kan se/läsa!:)

A juste jag skulle bara prata om 3 saker men det blev lite mer :S

Gästbloggningen är avklarad typ!

Bortaa är oxå avklarad (alltså att jag åker bort imorgon)

 

 

A juste jag skulle säga vad jag ville ha på en tjejs loppis jag orkade inte säga så jag tog bild isstället så hoppas du kan se vad jag vill ha om du läser mejlet idag elr senast imorgon :S Till: Linnea________hilmer   Jag tror iaf hon hette så:S    Bild kommer här nere ↓

 

 

Presentation


Hej och välkommen
till min blogg!
Här skriver jag om allt möjligt, hehe ;)

Klockan?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är jätte bra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är jätte Dålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Puppy 12

Alma

Pinky Design Pointer

 

dator


Ovido - Quiz & Flashcards